دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استقبال از «دوران عاشقی» در دانشگاه کالیفرنیا  UCLA

فیلم سینمایی «دوران عاشقی» تازه‌ترین ساخته علیرضا رئیسیان روز دوشنبه سیزدهم اردیبهشت (برابر با دوم ماه می) در سالن بیلی وایلدر دانشگاه کالیفرنیا UCLA به نمایش در آمد و شاهد استقبال مخاطبان بود.
کد خبر : 83027

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «دوران عاشقی»، پس از نمایش فیلم، علیرضا رئیسیان کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم به گفت‌وگو با بینندگان پرداخت و به سوالات آنها پاسخ داد.


در این مراسم که مورد استقبال دوستداران سینمای ایران قرار گرفته بود، هنرمندانی همچون گوهر خیراندیش، مجید میرفخرایی، سهیلا گلستانی و تعدادی از هنرمندان ایرانی مقیم امریکا حضور داشتند.


همچنین در گفت‌وگویی که پس از پایان نمایش فیلم صورت گرفت، بینندگان حاضر در این برنامه، داستان جذاب و پرچالش، کارگردانی حرفه‌ای، بازی‌های مناسب و همچنین ویژگی‌های فنی خوب را از نکات قابل توجه «دوران عاشقی» برشمردند.


«دوران عاشقی» که در ایران نیز اکران موفقی را تجربه کرد موفق به کسب جوایز و عناوین متعددی از جمله 2 سیمرغ بلورین از سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و کاندیدای دریافت ده سیمرغ از این جشنواره شد.


پخش بین‌المللی «دوران عاشقی» که پس از حضور در جشنواره‌های متعدد و در کشورهای امریکا، استرالیا و کانادا چندمین اکران خارجی خود را تجربه می‌کند بر عهده موسسه رسانه‌های تصویری و با همکاری پخش‌کنندگان خارجی انجام شده است.


نمایش فیلم‌های منتخب ایرانی هر ساله توسط کمیته فیلم و سینمای UCLA، در سالن اصلی این دانشگاه و با دعوت از سازندگان آثار به نمایش در آمده صورت می‌پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته